Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

Πώς να σε ευχαριστήσω μαμά μου;



site analysis
mom



Πώς να σε ευχαριστήσω μαμά μου;
Είδα το φώς μέσ´απ´τα μάτια σου.
Γνώρισα την στοργή στην αγκαλιά σου.
Πήρα την πρώτη τροφή από το σώμα σου.
Εννοιωσα το τρυφερό χάδι των χεριών σου.
Με κράτησες στα πρώτα μου βήματα.
Πώς να σε ευχαριστήσω μαμά μου;
Μου σιγοψιθύριζες γλυκά τραγούδια όταν με νανούριζες.
Κρυβόμουν πάνω σου όταν φοβόμουν.
Δάκρυζες κι εσύ μαζί μου όταν χτυπούσα.
Έπαιζες μαζί μου τις άδειες ώρες μου.
Πώς να σε ευχαριστήσω μητέρα μου;
Στο προσκεφάλι μου ξαγρυπνούσες όταν αρρώσταινα.
Φάρμακο ήταν το ενδιαφέρον και η αγωνία στο πρόσωπό σου.
Λιοντάρι γινόσουν όταν έννοιωθες να με αδικούν και μούμαθες να διεκδικώ με πάθος την αλήθεια.
Με περίσσιο αγάπη μου έδειχνες τα λάθη μου και τιθάσσευες τον εγωισμό μου.
Με υπομονή καρτερούσες να γυρίσω τα βράδια όταν νέος κι εγώ έκανα τις επαναστάσεις μου.
Πώς να σε ευχαριστήσω μάνα μου;
Μαζί διαβάζαμε για το σχολείο, λες κι εσύ θα έδινες εξετάσεις.
Φωτιζόταν με χαρά το πρόσωπό σου σε κάθε επιτυχία και διάκρισή μου.
Με δάκρυα με ξεπροβόδιδες όταν έφυγα για σπουδές στο εξωτερικό.
Και γεμάτη περηφάνεια με συνόδεψες όταν παρουσιάστηκα στον στρατό.
Με χαρά και ωριμότητα υποδέχθηκες κάθε σκίρτημα της καρδιάς μου.
Πώς να σε ευχαριστήσω μανούλα μου;
Με συγκίνηση πήρες στα χέρια σου τα εγγόνια που σου χάρισαν τα παιδιά σου κι έννοιωσα πως τίποτα δεν άλλαξε από τότε που αγκάλιαζες εμάς, τα παιδιά σου, όταν ήμασταν μικρά!
Τα ίδια τραγούδια τους σιγοψιθύριζες, μαζί τους έπαιζες, όπως με εμάς τότε.
Τα μάτια σου γεμάτα ζεστασιά τα κοιτούσανε.
Τα χείλη σου τα ίδια γλυκά λόγια τους λέγανε.
Ακόμη και σήμερα ανησυχείς για όλους μας και ζητάς κάθε μέρα να μαθαίνεις νέα μας και να ακούς τη φωνή μας, όπου κι αν είμαστε!
Πώς να σε ευχαριστήσω καλή μου μαμά;
Μου λένε πως ρυτίδες αυλάκωσαν πια το πρόσωπό σου.
Μου λένε πως βαριά σέρνεις τα βήματά σου.
Ομως εγώ όταν σε κοιτώ, αντικρίζω πάντα το ίδιο γλυκό πρόσωπο, αυτό που πρωτόδα όταν άνοιξα τα μάτια μου, βλέπω το ίδιο περήφανο βάδισμά σου, το ίδιο τρυφερό και γεμάτο καλοσύνη χαμόγελό σου!
Έτσι θα σε βλέπω πάντα, γιατί είσαι η μάνα μου, είσαι αυτή που πάντα θα έχω στην καρδιά μου!
ΠΗΓΗ.ΕΞΑΨΑΛΜΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου